[PRNewswire] DXC, F&B 대기업 졸리비 푸드 코퍼레이션과 잉크 공급 계약 체결 -- F&B 대기업 졸리비 푸드 코퍼레이션의 디지털 혁신 여정 가속화 기대 -- DXC 의 포괄적인 IT 솔루션 제품군은 JFC가 디지털 거래를 더욱 간소화하여 고객 경험을 발전시키고 비즈니스 성장을 촉진할 수 있도록 지원 마닐라, 필리핀 2023년 8월 18일 /PRNewswire=연합뉴스/ -- 포춘지 선정 500대 글로벌 기술 서비스 제공업체인 DXC테크놀로지(DXC Technology[https://dxc.com/us/en ])(NYSE: DXC)가 세계 최대 외식업체 중 하나인 졸리비 푸드 코퍼레이션[https://jollibeegroup.com/ ](Jollibee Foods Corporation, JFC)과 향후 5년간 애플리케이션을 현대화하고 성장을 위한 디지털 혁신을 가속화하기 위해 5년 계약을 체결했다. 계약의 일환으로 DXC는 애플리케이션 및 아웃소싱, 모던 워크플레이스, 데이터 및 분석, 인공지능(AI)을 포함한 IT 인프라와 솔루션을 제공하여 필리핀 내 3200여 개 매장과 북미 및 유럽, 중동, 아시아, 호주(EMEAA)의 일부 사이트를 지원하는 JFC의 네트워크를 지원하게 된다. 이러한 솔루션의 맞춤화를 통해 JFC는 아시아 태평양, 미주 및 유럽-중동-아프리카 지역에서 급속한 확장과 운영의 복잡성을 원활하게 처리할 수 있다. 전국적인 매장 지원 솔루션이 포함된 턴키 방식의 서비스형 디바이스를 통해 JFC는 신규 또는 기존 레스토랑에 안정적이고 효율적인 매장 내 기술 플랫폼을 즉시 구축할 수 있다. 안정성이 입증된 이 플랫폼을 통해 직원들은 고객에게 일관되게 훌륭한 식사 경험을 제공할 수 있는 시스템을 명확하게 감독할 수 있다. 또한 이 솔루션을 통해 JFC는 운영 효율성을 높이고 생산성을 향상시킬 수 있다. JFC 직원들은 향상된 자동화 및 분석을 통해 더욱 효율적이고 간소화된 워크플로우를 누릴 수 있다. 수동 비즈니스 프로세스는 정보에 입각한 의사결정을 위한 중요한 인사이트를 제공하는 이해하기 쉬운 사용자 대시보드로 대체된다. 이제 직원들은 새로운 챗봇을 사용하여 서비스 카탈로그, 최종 사용자 기기 및 사무실 시설에 관한 정보에 액세스할 수 있다. 일상적인 운영에서 발생할 수 있는 문제를 사전에 예방하고 실질적인 개선 사항을 구상하기 위해 JFC는 이제 전 세계 어디에서나 매장 및 창고의 가상 모델을 설계하고 세부 시뮬레이션을 실행하여 성능을 연구할 수 있다. "우리는 고객에게 최고 수준의 음식 품질, 서비스 및 청결을 제공하는 데 자부심을 가지고 있습니다. DXC는 수년 동안 JFC 고객이 기대하고 높이 평가해 온 서비스 품질을 발전시키기 위한 우리의 여정에서 필수적인 파트너였습니다. 이번 파트너십 확장은 고객에게 즐거운 경험을 제공하기 위한 대규모 디지털 혁신이라는 양사의 공통된 비전을 반영합니다."라고 졸리비 그룹의 최고 비즈니스 책임자인 조셉 탄분텅(Joseph C. Tanbuntiong)은 말합니다. "JFC와의 파트너십을 연장하고, 고객과 직원 모두에게 동급 최강의 경험을 제공하는 JFC의 디지털 혁신을 지속적으로 추진하게 되어 기쁘게 생각합니다. DXC는 JFC가 기대치를 뛰어넘고 새로운 업계 벤치마크를 수립할 수 있도록 최선을 다하고 있습니다."라고 DXC 테크놀로지의 아시아 태평양, 중동 및 아프리카 지역 사장인 실란 나야감(Seelan Nayagam)은 말했다. 2017년부터 DXC는 JFC의 모든 필수 IT 서비스를 구현하는 데 중추적인 역할을 수행하며 직원들에게 편리한 원스톱 쇼핑 경험을 제공하고 있다. 운영에 지장을 줄 수 있는 성능 관련 인시던트 및 시스템 다운타임을 크게 줄임으로써 DXC는 시장 전반에서 JFC의 비즈니스 프로세스에 대한 효과적인 거버넌스를 강화하는 데 기여했다. DXC Technology 소개 DXC 테크놀로지(NYSE: DXC)는 글로벌 기업이 미션 크리티컬 시스템 및 운영을 실행하는 동시에 IT를 현대화하고 데이터 아키텍처를 최적화하며 퍼블릭, 프라이빗 및 하이브리드 클라우드 전반에서 보안 및 확장성을 보장하도록 지원합니다. 세계 최대의 기업과 공공 부문 조직은 DXC가 서비스를 배포하여 IT 자산 전반에 걸쳐 새로운 수준의 성능, 경쟁력 및 고객 경험을 제공한다고 믿습니다. DXC.com에서 고객과 동료들에게 탁월한 서비스를 제공하는 방법에 대해 자세히 알아보십시오. JFC 소개 졸리비 푸드 코퍼레이션(JFC, 일명 졸리비 그룹)은 세계에서 가장 빠르게 성장하는 레스토랑 회사 중 하나입니다. 전 세계 34개국에서 6,500개 이상의 매장을 운영하는 16개 브랜드를 통해 맛 좋은 음식을 제공하고 모든 사람에게 먹는 즐거움을 선사하는 것을 사명으로 삼고 있다. JFC는 최근 '내일을 위한 기쁨'이라는 글로벌 지속가능성 아젠다를 발표하고 지속 가능한 비즈니스 관행에 대한 노력을 강화했다. www.jollibeegroup.com에서 JFC에 대한 최신 업데이트를 확인하세요. 미래 예측 진술 이 보도자료의 모든 정보는 역사적 사실과 직접적으로, 독점적으로 관련이 없으며 '미래 예측 정보'로 구성됩니다. 이러한 정보는 현재의 예상 및 생각을 나타내며 본 정보에 서술된 이러한 결과가 나타나게 될 것이라는 보장은 없습니다. 이러한 정보는 수많은 가정, 위험성, 불확실성 및 기타 요인에 의해 영향을 받을 수 있어 이 정보에 서술된 것과 서로 다른 실질적인 결과가 나타날 수 있으며 대부분은 저희가 통제할 수 있는 부분이 아닙니다. 이러한 요인에 대한 서면 설명은 2023년 3월 31일에 마감된 회계연도에 대한 10-K 양식의 DXC 연례 보고서의 '위험 요인' 섹션과 이후 SEC에 제출하는 모든 업데이트 정보를 참조하시기 바랍니다. 미래 예측 정보에 제시된 어떠한 목표나 계획도 달성될 것이라고 보증할 수 없으며 독자분들께는 작성된 날짜에만 기반하여 제공되는 이러한 정보에 지나치게 의존하지 말 것을 경고합니다. 당사는 법에 따라 요구되는 부분을 제외하고 미래 예측 정보에 대한 수정 사항을 업데이트하거나 배포할 의무, 또는 이 보고서가 작성된 날짜 이후의 사건이나 상황을 보고할 의무, 또는 예기치 못한 사건이 발생한 것을 반영해야 할 의무가 없습니다. 쉴라 딜론, 기업 커뮤니케이션 담당 이사, DXC 테크놀로지, sdhillon@dxc.com; 배리 바리엔토스, 기업 커뮤니케이션 담당 이사, JFC, barry.barrientos@jollibee,com.ph 출처: DXC Technology Company DXC Inks Deal to Accelerate F&B Giant Jollibee Foods Corporation's Digital Transformation Journey DXC's comprehensive suite of IT solutions helps JFC further streamline digital transactions to evolve customer experience and drive business growth MANILA, Philippines, Aug. 16, 2023 /PRNewswire/ -- DXC Technology [https://dxc.com/us/en ] (NYSE: DXC), a leading Fortune 500 global technology services provider, has secured a five-year contract with Jollibee Foods Corporation [https://jollibeegroup.com/ ] (JFC), one of the world's largest restaurant companies, to modernize its applications and accelerate its digital transformation for growth over the next five years. DXC Expands Partnership with Jollibee Foods Corporation. From left to right: Yoly Chua, VP/Head for Business Technology PH and EMEAA, JFC; Cis Badillo, Senior Manager, Global Procurement, JFC; Joseph C. Tanbuntiong, Chief Business Officer, JFC; Yves Cramazou, MD, DXC ASEAN; Ramesh Swaminathan, Director, Account Delivery DXC ASEAN; Angelica Maria Yap - Country MD, DXC Philippines. As part of the agreement, DXC will deliver IT infrastructure and solutions including Applications and Outsourcing, Modern Workplace, Data and Analytics, Artificial Intelligence (AI) to support JFC's network of over 3,200 stores in the Philippines as well as some select sites in North America and Europe, Middle East, Asia, and Australia (EMEAA). The customization of these solutions empowers JFC to smoothly navigate its rapid expansion and operational complexities across the Asia-Pacific, Americas, and EMEAA regions. A turnkey device-as-a-service, with a nationwide store support solution from DXC, will enable JFC to immediately set up a stable and efficient in-store technology platform for any new or existing restaurant. The platform's proven stability will give employees clear oversight of a system that helps them deliver consistently great dining experiences to customers. The solution will also allow JFC to achieve greater operational efficiency, and increased productivity. JFC employees will enjoy more efficient and streamlined workflows enabled by greater automation and analytics. Manual businesses processes will be replaced with easy-to-understand user dashboards that provide crucial insights for informed decision-making. Employees will now be able to use a new chatbot to access information regarding their service catalogue, end-user devices, and office facilities. To preempt possible issues and ideate practical improvements for day-to-day operations, JFC can now also design virtual models of its stores and warehouses anywhere in the world and run detailed simulations to study performance. "We take pride in providing the highest standards of food quality, service, and cleanliness to our customers. DXC has been an essential partner in our journey to evolve the quality of service that JFC customers have come to expect and appreciate over the years. This expanded partnership reflects our shared vision of digital transformation at scale, aimed at delivering delightful experiences to our customers," said Joseph C. Tanbuntiong, Chief Business Officer, Jollibee Group. "We are delighted to extend our partnership with JFC, and continue to propel JFC's digital evolution, delivering best-in-class experiences to both customers and employees. DXC is committed to helping JFC surpass expectations and establishing new industry benchmarks," said Seelan Nayagam, President Asia Pacific, Middle East & Africa, DXC Technology. Since 2017, DXC has played a pivotal role in implementing all essential IT services for JFC, providing a convenient one-stop-shop experience for its employees. By significantly reducing performance-related incidents and system downtime that can hinder operations, DXC has helped enhance effective governance of JFC's business processes across markets. About DXC Technology DXC Technology (NYSE: DXC) helps global companies run their mission-critical systems and operations while modernizing IT, optimizing data architectures, and ensuring security and scalability across public, private and hybrid clouds. The world's largest companies and public sector organizations trust DXC to deploy services to drive new levels of performance, competitiveness, and customer experience across their IT estates. Learn more about how we deliver excellence for our customers and colleagues at DXC.com. About JFC Jollibee Foods Corporation (JFC, also known as Jollibee Group) is one of the fastest-growing restaurant companies in the world. Its mission is to serve great-tasting food and bring the joy of eating to everyone through its 16 brands operating over 6,500 stores across 34 countries. JFC recently launched its global sustainability agenda dubbed Joy for Tomorrow, strengthening its commitment to sustainable business practices. Visit www.jollibeegroup.com to get the latest updates on JFC. Forward-Looking Statements All statements in this press release that do not directly and exclusively relate to historical facts constitute "forward-looking statements." These statements represent current expectations and beliefs, and no assurance can be given that the results described in such statements will be achieved. Such statements are subject to numerous assumptions, risks, uncertainties and other factors that could cause actual results to differ materially from those described in such statements, many of which are outside of our control. For a written description of these factors, see the section titled "Risk Factors" in DXC's Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended March 31, 2023, and any updating information in subsequent SEC filings. No assurance can be given that any goal or plan set forth in any forward-looking statement can or will be achieved, and readers are cautioned not to place undue reliance on such statements which speak only as of the date they are made. We do not undertake any obligation to update or release any revisions to any forward-looking statement or to report any events or circumstances after the date of this report or to reflect the occurrence of unanticipated events except as required by law. Sheila Dhillon, Director, Corporate Communications, DXC Technology, sdhillon@dxc.com; Barry Barrientos, Director, Corporate Communications, JFC, barry.barrientos@jollibee,com.ph Source: DXC Technology Company [편집자 주] 이 보도자료는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았으며, 연합뉴스의 편집방향과는 무관함을 밝혀 드립니다. (끝) 출처 : PRNewswire 보도자료 <저작권자 ⓒ 더모스트타임즈 무단전재 및 재배포 금지>
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